Wednesday 9 September 2020

اب میں تمہارے ساتھ اور نہیں رہ سکتی 🏃 میں اب بور ہو گئی ہوں

🤔!!!....میں گھر چھوڑ کے جا رہی ہوں ہمیشہ کے لئے🏃

🥳...کپڑے بدل کر تم بھی تیار ہو کر میرے گھر کے سامنے والے پارک میں ابھی آ جاؤ

Add caption
بیوی کو شادی کے چند سال بعد خیال آیا 🤔 کہ اگر وہ اپنے شوہر کو چھوڑ کے چلی جائے تو شوہر کیسا محسوس کرے گا؟

یہ خیال اس نے کاغذ پر لکھا✍️"اب میں تمہارے ساتھ اور نہیں رہ سکتی میں اب بور ہو گئی ہوں تمہارے ساتھ میں گھر چھوڑ کے جا رہی ہوں ہمیشہ کے لئے

اس کاغذ کو اس نے میز پر رکھا🍂 اور جب شوہر کے آنے کا ٹائم ہوا تو اس کا رد عمل دیکھنے کے لئے بیڈ کے نیچے چھپ 🙇‍♂️ گئی

شوہر آیا اور اس نے میز پر رکھا کاغذ پڑھا👽. کچھ دیر کی خاموشی کے بعد اس نے اس کاغذ پر کچھ لکھا✍️ پھر وہ خوشی کے مارے جھومنے لگا، گیت گانے لگا، رقص کرنے لگا اور کپڑے بدلنے لگا

پھر اس نے اپنے فون سے کسی کو فون لگایا اور کہا... آج میں آزاد ہو گیا🤲 شاید میری بیوقوف بیوی کو سمجھ آ گیا کہ وہ میرے لائق ہی نہیں تھی😄 لہذا آج وہ گھر سے ہمیشہ کے لئے چلی گئی🧜‍♂️ اس لئے اب میں آزاد ہوں🥰 اور تم سے ملنے💍 کے لئے میں آ رہا ہوں. کپڑے بدل کر تم بھی تیار ہو کر میرے گھر کے سامنے والے پارک میں ابھی آ جاؤ🤝

شوہر باہر نکل گیا🏃 آنسو بھری آنکھوں سے بیوی بیڈ کے نیچے سے نکلی😢 اور I...کانپتے ہوئے ہاتھوں سے کاغذ پر لکھی لائن پڑھی

...جس پر لکھا تھا
بیڈ کے نیچے سے پاؤں دکھائی دے رہے ہیں باولی
پارک کے قریب والی دکان سے بریڈ لے کے آ رہا ہوں
تب تک چائے☕️ بنا لینا

میری زندگی میں خوشیاں💦 تیرے آنے سے ہیں
آدھی تجھے ســــــــــتانے سے ہیں
آدھی تجھے مـــــــــــنانے سے ہیں
💧👏

آگر کہانی اچھی لگےتو-کمنٹس- ضرور کریں۔۔۔
❤❤❤❤❤❤❤❤

اس طرح کے مزید اچھے اور بہترین تحریروں کے لئے فالو کریں شکریہ

Tags: Heart Touching Stories, Shaki Shohar, Nek Biwi, Dil Ko Choo Lene Wali Tehreer, Bad Kirdar Bevi, #UrduStories, Read Urdu Stories, Urdu Kahani, Read Stories Online, Sabaq Amoz Kahaniyaan, Sachi Kahani, Read Stories Online, Mian Bewi ki Kahani, Father and Son Stories, Friendship Stories, Husband & Wife Stories, Free Online Stories, Latest Urdu Stories, Best Urdu Stories, New Urdu Stories, Islamic Stories, Story of Arab Girls, Ashfaq Ahmed ki Kahani, Beti ki Kahani, Bevi ki Kahani, Baap ki Kahani, Shohar ki Kahani, Father Stories, Daughter Stories, Real Stories

No comments:

Post a Comment

Leave Your Valuable Feedback Here