Wednesday 9 June 2021

شرم حیاء میں رکھاں فرضی - میرا جِسم تے میری مرضی

💃!!!...میرا جِسم تے میری مرضی🖕

دِن دیہاڑے موجاں لُٹاں ۔۔۔ بچہ جَم کے رُوڑی سُٹاں


ناں میں پُورے کپڑے پاواں
مُنڈیاں ورگے وال کٹاواں
بِنا نکاح دے خَصم بناواں
شرم حیاء میں رکھاں فرضی
میرا جِسم تے میری مرضی

دِن دیہاڑے موجاں لُٹاں
بچہ جَم کے رُوڑی سُٹاں
شرح دے بھانویں جُنڈے پُٹاں
میں نی مَندی کِسے دی عرضی
میرا جِسم تے میری مرضی

مغرب دی تہذیب چلاویں
گندے مندے نعرے لاویں
پی شراباں گھر نوں آویں
نئیں چلنی ایتھے مرضی ورضی
میرا جسم تے میری مرضی

لاج دی بیڑی کانوں روڑھیں؟
بے حیائیاں کیوں نا چھوڑیں؟
دوزخ ول کیوں آپے ای دوڑیں؟
کاہدی تینوں ایہہ خودغرضی؟
میرا جِسم تے میری مرضی

دسدا ای محمدی حُکم ربانی
ناں کر نبیﷺ دی نا فرمانی
صدا نی رہنا حُسن جوانی
ہُن کر لے توبہ چَھڈ لاغرضی
رب دا حُکم تے رب دی مرضی

😢😢

آگر نظم اچھی لگےتو-کمنٹس- ضرور کریں۔۔۔
❤❤❤❤❤❤❤❤

اس طرح کے مزید اچھے اور بہترین تحریروں کے لئے فالو کریں شکریہ

Tags: Heart Touching Poem, Mera Jism Te Meri Marzi, Girls New Generation Stories, New Generation, Dil Ko Choo Lene Wali Tehreer, #UrduStories, Girls Stories, Read Urdu Stories, Urdu Kahani, Read Stories Online, Sabaq Amoz Kahaniyaan, Sachi Kahani, Read Stories Online, Wife Stories, Women Stories, Free Online Stories, Latest Urdu Stories, Best Urdu Stories, New Urdu Stories, Islamic Stories

No comments:

Post a Comment

Leave Your Valuable Feedback Here